Velkommen til 22. slankeskoledag



Træner du?
Har du lavet maveøvelserne fra din manual?
Her er et opvarmningsprogram efterfulgt af træningsøvelser i 2 niveauer. Download programmet og udskriv det, så du kan tage det med dig og træne hvor som helst og når som helst. Har du ikke tid til at lave et fuldt program, så lav 1-2-3 øvelser og gør det samme næste dag og næste dag og næste dag.... alt tæller!
1. Start ud med at lave alle øvelser på niveau 1 og lav det antal gentagelser, der står under øvelsen.
    Lav øvelserne hver 2. dag i de næste 4 uger.
2. Herefter laver du forsat samme program 2 gange og den 3. gang laver du øvelserne på niveau 2.
    Så laver du igen programmet på niveau 1 to gange og så laver du igen programmet på niveau 2.
    Så hver 3. gang du laver muskeltræning laver du programmet på niveau 2.
3. Efter 8 uger laver du programmet på niveau 2 to gange og niveau 1 én gang.
4. Og efter 15 uger laver du udelukkende program 2 hver 2. dag.


OBS! Disse træningsprogrammer indeholder ingen mave- og rygøvelser. Supplér programmerne her med mave- og rygøvelserne fra programmerne i din slankeskolemanual. Mave- og rygøvelser kan du også vælge at lave på de dage, hvor du ikke laver disse muskeltræningsprogrammer.



 Inspirerende lydfil fra Claus Levin

Højreklik og vælg "Gem link som" for at gemme lydfilen på din computer eller venstreklik for at høre den i din browser.

Klik her for at høre Claus' 10. session